zaterdag 20 november 2010

It's a long long time ago............*

Maar de tijd heeft hier niet stilgestaan.

De zwerversdoos passeerde. Ik haalde er wat uit en stopte er wat in. Toen stuurde ik hem door naar Pippelotje.

Wat ik er instopte kan ik niet laten zien .
Wat ik eruithaalde wel.

Een verf-zelf-je-wol-met-limonadepoeder-pakketje van Tucana





en heerlijk ruikende zeep gemaakt door Luna.




Ondertussen moest er ook gebrainstormd, geverfd, gebreid en anderszins geknutseld worden voor de magische bol van de Wolabies
Hier laat ik niets van zien want die is nog niet aangekomen; wel al verstuurd trouwens.....

Verder werd hier  gesponnen, buitengespeeld, kerstversiering gebakken, gekookt, geverfd en houtgesneden.










En natuurlijk nog veel meer.
Kortom; wij lééfden. En u?


* Don maclean

Geen opmerkingen:

Een reactie posten